Aby rozpocząć pracę w call center, musisz znać podstawy tego, jak działa firmowe call center. Call center działa poprzez kierowanie połączeń przychodzących przez centralę do jednego z wielu poszczególnych działów, które mogą obejmować sprzedaż, obsługę klienta, wsparcie techniczne i wiele innych wyspecjalizowanych grup w firmie. Przychodzące połączenia są następnie kierowane do odpowiedniego działu na wyznaczony czas. Po zakończeniu rozmowy, jest ona przekazywana z powrotem przez centralę do innego działu, który może, ale nie musi być bezpośrednio związany z pierwotnym połączeniem.
Typowe call center będzie miał cały zespół ludzi, którzy są odpowiedzialni za odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług, jak również obsługi sprzedaży zapytań i skarg od konsumentów. Agenci będą zazwyczaj spędzać większość swojego dnia na jednym konkretnym dziale, który odnosi się do ich własnych umiejętności lub interesów. Na przykład, jeśli agent jest zainteresowany w komputerach, pójdą do działu wsparcia technicznego.
Ta sama zasada dotyczy pracy w nocy lub w weekendy, ponieważ nie ma ustalonych godzin pracy w call center. Większość agentów będzie wybrać swoje własne godziny, aby pomieścić ich harmonogram. To również pozwala im wziąć wolne w razie potrzeby bez konieczności korzystania z dni wolnych lub wolnego czasu od pracy. Więcej podobncyh artykułów znajdziesz na stronie https://www.computerable.pl/